Zwroty i reklamacje
Zwroty
Zgodnie z obowiązującymi przepisami Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni. Bezpośrednie koszy zwrotu towaru pokrywa klient.
Jak zwrócić towar?
W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, należy należy poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego np. za pomocą drogi elektronicznej (e-mail) lub listownie.
Towar oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy dostarczyć na Adres: EkoPapiPl, ul. Południowa 22, 97-410 Kleszczów, tel. 666534380 lub na inny adres wskazany przez Sklep Internetowy.
Więcej informacji o odstąpieniu od umowy: POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY SPRZEDAŻY
Reklamacje
Każda zgłoszona reklamacja rozpatrywana jest przez Sprzedającego indywidualnie. Przed odesłaniem towaru prosimy o wiadomość: sklep@ekopapi.pl. Reklamację są przez nas rozpatrywane do 14 dni.
Jak możesz dokonać reklamacji?
W celu zgłoszenia reklamacji prosimy w pierwszej kolejności skontaktować się ze sprzedawcą pod adresem: sklep@ekopapi.pl Sprzedawca poinformuje cię, czy odesłanie towaru będzie konieczne. Poniżej znajduje się adres do wysyłki przedmiotu reklamowanego:
EkoPapi.pl
Południowa 22, 97-410 Kleszczów
email: sklep@ekopapi.pl
tel.: +48 666534380
Będzie nam miło, jeśli do maila bądź paczki dołączysz FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACJI.